Digitaalisten kanavien ja sisältöjen hyödyntäminen työnhakuprosessin osana 26.9. & 31.10.2017 Tampereella

Digitaalisten kanavien ja sisältöjen hyödyntäminen työnhakuprosessin osana 26.9. & 31.10.2017 Tampereella

Koulutukset

Kaksiosainen työpaja

Digitaalisten kanavien ja sisältöjen hyödyntäminen työnhakuprosessin osana

Someta duuniin-hanke järjestää kaksiosaisen työpajan Tampereella Mediapoliksella syksyllä 2017. Paikkoja on rajoitetusti ja mukaan päässeille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Ilmoittautuminen: https://goo.gl/forms/42UKCIaejGtoJev13

Osa 1: Sosiaalisen median kanavavalinnat ja tavoitteet
Mediapolis ADA ti 26.9.2017 klo 9-12

·         Miten valitaan oman strategian kannalta sopivimmat sosiaalisen median kanavat omaan viestintään?

·         Miten luodaan tavoitteita sosiaalisen median läsnäoloon ja toimintoihin?

·         Miten oman viestin saa leviämään viraalisti?

·         Miten (mihin aikaan, millä saatesanoilla) postauksia jaetaan eri kanavissa?

 

Tuotokset: kilpailija-analyysi omasta esikuvasta, perusteltu suunnitelma kanavavalinnoista, kanavakohtainen jakamissuunnitelma ja somepersoonan piirteiden määrittely sekä tavoitteiden määrittely

 

Osa 2: Suunnitelma digitaalisiin sisältöihin
Mediapolis ADA ti 31.10.2017 klo 9-12

·         Millaista tietoa ja millaisia sisältöjä potentiaaliset asiakkaat, työnantajat tai päätöksentekijät tarvitsevat prosessin eri vaiheissa?

·         Miten tehdään digitaalinen sisältösuunnitelma, joka tukee omien tavoitteiden toteutumista?

·         Mitä on sisältömarkkinointi? Mitä on vaikuttajamarkkinointi?

·         Miten sisällöntuotannon avulla voi luoda ja tukea omaa brändiä?

 

Tuotokset: suuri asiantuntijasisältöideointityöpaja, digitaalinen sisältösuunnitelma seuraavalle kolmelle kuukaudelle